Miks eelistada väikeettevõtet?
Kindlasti, kui selle artiklini oled juba jõudnud siis tead, et Camofin tegeleb pereettevõttena. Põhjuseid on mitmeid, miks on just kasulikum kasutada väikeettevõtjate teenuseid suurte ettevõtete asemel. Erinevusi on näiteks töötajaskonnast kuni juhtideni välja. Loe lähemalt blogiartiklist!
Kasv on ettevõttele väga oluline, kuid meie usume, et tähtsam on just nimelt kvaliteet, mitte kvantiteet. Ettevõtte kasvades on paljud suured koristusettevõtted oma latti madalamale lasknud, kuid miks? Töötajaid on piisavalt, tehnika ja puhastusvahendid on tasemel, kuid kliendid on siiski rahulolematud. Soomes ettevõttena puutusime palju kokku just klientidega, kes soovisid koristusfirmat vahetada.
Nende seas oli eraisikuid kui ka suuremaid ettevõtteid.
Loetleme all järgnevad põhjused, miks otsustati vahetada suurem puhastusteenuseid osutav ettevõte meie, väikese pereettevõtte, vastu.
Töötajaskonna tihe vahetus
Suurim murekoht oli liigne töötajaskonna vahetuvus, eriti eraklientidel. Kodukoristusteenus
põhineb kliendi ja ettevõtte vastastikusel usaldusel. Kui töötajad pidevalt vahelduvad, ei saa ka tekkida usaldust ning kliendile on oma kodu kõige kalleim vara! Nii mõnigi ettevõte oli sellega kimpus, kuna uuel koristajal võttis aega, et harjuda kohaga ning pahatihti ka kvaliteet langes koos uue koristajaga saabudes.
Kvaliteedi langus
Uute töötajate koolitamine on pikk ning kulukas protsess, millest ka suured
puhastusettevõtted on tinginud. Koristajad on ettevalmistamata ning paljud ka alustavad tööd teadmata, mida täpsemalt tegema peab. Loomulikult peavad kõik kusagilt alustama, kuid ettevõtte kohustus on töötajaid koolitada ning töökvaliteeti regulaarselt kontrollida.
Oleme ise juhtunud üle tegema mõndade ettevõtete töid, mille parandus on lõpuks kliendile kulukamaks läinud. Kliendile on alati parim ja soodsaim lahendus, kui tööd tehakse korralikult ning järgides täpseid juhiseid.
Puuduv kommunikatsioon
Pidevad kaebused, vastamata jäetud kirjad ning telefonikõned? Kellegile see meelepärane
ilmselt ei ole, kui makstud teenuse eest isegi ei vaevuta vastama. Meie põhirõhk on ja on olnud alati klientidel ning võtame ka kõne vastu peale tööaega - see ei võta ju tükki küljest.
Nii saab klient kiiremini lahenduse ning meie õhtuse südamerahu!
Garantii puudumine
Koristaja käis, kuid prügi on välja viimata või sugugi üks ruum täiesti koristamata? Loomulikult esmalt võtad ühendust koristusettevõttega ning otsid mõlemale poolele sobivat lahendust, kuid koristusfirma ei soostu kompromissi leidma. Suurim viga! Vahest võib juhtuda, et kiirustades unustad midagi teha, on ka ju koristajad inimesed, kuid viga tuleb alati parandada, seega garantii tööle on kindlus nii kliendile kui ka ettevõtte mainele. Camofin OÜ pakub töödele alati garantii, see tähendab, et tuleme alati lisakuludeta parandama enda tehtud või tegemata jäetud vead.
Lõppsõnaks siis nii palju, et väikeettevõttelt teenust tellides saad kindel olla, et tulevad tuttavad näod, kvaliteet ei lange ning suhtlus kliendi ning ettevõtte vahel on tihe. Muidugi on suurettevõtetel rohkem võimalust ning mahti võtta rohkem ja suuremaid objekte ning suurendada tööturgu, mida väikestel ettevõtetel tihti peale võimalust teha pole.
Nende seas oli eraisikuid kui ka suuremaid ettevõtteid.
Loetleme all järgnevad põhjused, miks otsustati vahetada suurem puhastusteenuseid osutav ettevõte meie, väikese pereettevõtte, vastu.
Töötajaskonna tihe vahetus
Suurim murekoht oli liigne töötajaskonna vahetuvus, eriti eraklientidel. Kodukoristusteenus
põhineb kliendi ja ettevõtte vastastikusel usaldusel. Kui töötajad pidevalt vahelduvad, ei saa ka tekkida usaldust ning kliendile on oma kodu kõige kalleim vara! Nii mõnigi ettevõte oli sellega kimpus, kuna uuel koristajal võttis aega, et harjuda kohaga ning pahatihti ka kvaliteet langes koos uue koristajaga saabudes.
Kvaliteedi langus
Uute töötajate koolitamine on pikk ning kulukas protsess, millest ka suured
puhastusettevõtted on tinginud. Koristajad on ettevalmistamata ning paljud ka alustavad tööd teadmata, mida täpsemalt tegema peab. Loomulikult peavad kõik kusagilt alustama, kuid ettevõtte kohustus on töötajaid koolitada ning töökvaliteeti regulaarselt kontrollida.
Oleme ise juhtunud üle tegema mõndade ettevõtete töid, mille parandus on lõpuks kliendile kulukamaks läinud. Kliendile on alati parim ja soodsaim lahendus, kui tööd tehakse korralikult ning järgides täpseid juhiseid.
Puuduv kommunikatsioon
Pidevad kaebused, vastamata jäetud kirjad ning telefonikõned? Kellegile see meelepärane
ilmselt ei ole, kui makstud teenuse eest isegi ei vaevuta vastama. Meie põhirõhk on ja on olnud alati klientidel ning võtame ka kõne vastu peale tööaega - see ei võta ju tükki küljest.
Nii saab klient kiiremini lahenduse ning meie õhtuse südamerahu!
Garantii puudumine
Koristaja käis, kuid prügi on välja viimata või sugugi üks ruum täiesti koristamata? Loomulikult esmalt võtad ühendust koristusettevõttega ning otsid mõlemale poolele sobivat lahendust, kuid koristusfirma ei soostu kompromissi leidma. Suurim viga! Vahest võib juhtuda, et kiirustades unustad midagi teha, on ka ju koristajad inimesed, kuid viga tuleb alati parandada, seega garantii tööle on kindlus nii kliendile kui ka ettevõtte mainele. Camofin OÜ pakub töödele alati garantii, see tähendab, et tuleme alati lisakuludeta parandama enda tehtud või tegemata jäetud vead.
Lõppsõnaks siis nii palju, et väikeettevõttelt teenust tellides saad kindel olla, et tulevad tuttavad näod, kvaliteet ei lange ning suhtlus kliendi ning ettevõtte vahel on tihe. Muidugi on suurettevõtetel rohkem võimalust ning mahti võtta rohkem ja suuremaid objekte ning suurendada tööturgu, mida väikestel ettevõtetel tihti peale võimalust teha pole.